Monday, June 6, 2011

Re-Visit :)


Sudah terlalu lama meninggalkan blog ini...aku bukanlah seorang yang sangat "addicted" untuk menulis didalam blog...meluahkan apa yang aku rasa..berkongsi idea..mahupun berkongsi rahsia :) mungkin terlalu kuat pengaruh "Muka Buku" mana taknya...semua yang seseorang "bloggers" perlukan ada didalam "Muka buku" malah...bagi aku...mempunyai tarikan dan mungkin pengaruh yang lebih hebat dan lebih luas disamping mempunyai rantaian pengikut samada yang kita kenali mahupun tidak.

Tapi aku rasa ada perbezaan antara dua dan aku tahu kalian semua tahu . Mungkin jawapan kita berbeza tapi mempunyai maksud yang sama.

Jadi aku rasa cukup sudah apa yang telah aku "luahkan" di dalam "muka buku" kini aku kembali...kembali untuk "berasmara" di dalam blog aku ini :)

Blog in perlu melalui sedikit pembaharuan agar terasa "Fresh" ..jadi...tunggu "kemunculan" semula the "Manggisboy"

Akhir penutup bicara..jaga diri kalian dengan sebaiknya kerna belum tentu ada orang lain yang dapat menjaga seperti mana kalian menjaga diri kalian sendiri :)

Ingat walau apa pun yang terjadi..Manggisboy tetap akan selalu mengingati kalian :)

Selamat Malam dan Assalamualaikum

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin