Tuesday, June 7, 2011

Ku berjanji kerna Cinta

Diambil dari tajuk lagu Anuar Zain " Ku Berjanji Kerna Cinta" harus aku katakan antara lagu yang sangat aku gemari bukan kerana ada kaitan dengan diri aku tapi melodi dan juga susun kata dari lagu ini yang amat membuai rasa :)

Ok lah....ada lah sedikit kaitan dengan diri aku :) . Bohong jika aku berkata yang aku tidak pernah jatuh cinta atau mungkin ada sedikit cinta yang hadir kedalam diriku tapi berdasarkan segala pengalaman yang pernah aku lalui , aku tidak pernah mengambil acuh tidak acuh dengan CINTA kerana ia bukan sahaja memberi inspirasi kepada diri aku malah semacam memberi semangat untuk aku terus hidup , mengetahui selain dari NYA, keluarga dan sahabat yang amat aku sayangi tapi ada insan lain yang menyayangi diriku :)

Tapi sering aku memikirkan adakah perlu kita ucapkan perkataan "CINTA" atau "SAYANG" sekerap yang mungkin agar dia , yang kita sayangi tahu bahwa tiada "CINTA" lain selain kepada dirinya :)

Terpulang, tapi bagi diri aku itu semua tidak perlu kerana aku tahu perasaan "CINTA" itu akan selalu mekar tiap kali mengenangkan dirinya.

Jaga diri , hiasi peribadi dan ingat bahawa "CINTA" adakalanya datang tanpa dipaksa tapi bukankah akal dan fikiran dicipta untuk kita memikirkannya samada "is is worth it?"

Renung renungkan :)

Manggisboy signing off for now.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin