Friday, July 1, 2011

2 In 1

Title di atas sudah menunjukkan bahawa dah lama aku tak update cerita dan jalan paling senang adalah masukkan 2 cerita sekaligus :)

1. Bag LV ( Title kan main kaaaan..he he he )

First Time aku tengok beg ni dari jauh lah....masa drive ke tempat wash car ( aku sekarang ni sangat malas nak basuh kereta tapi disebabkan ada pilihan...bayar aje lah )

Aku ni sebenarnya suka mengumpuk paper bag lah...dan sekarang ni aku suka mengumpul these bag yang made from i guess plastic tapi yang tebal sikit. Dijadikan cerita hari Rabu lepas i.e. 29/06/2011 setelah menahan "Gelora" ha ha ha selama 3 hari dari hari aku lihat bag ni tergantung kat kedai , cepat-cepat aku drive balik dan terus singgah ke kedai ni ( sebenarnya ini adalah kali pertama aku ke kedai ni dan tak sangka kedai ini menjual peralatan alat tulis )



2. Kasut Baru

Dah lama sebenarnya aku tak beli kasut baru dan pada hari Ahad lepas selepas bershopping di Carrefour dengan Mak dan Addy , kami pun singgah lah ke kedai BATA yang terletak dibawah Carrefour Ampang ni.

Design bagi aku sangat menarik, dan bila kasut ini disarungkan pada kaki aku, ternyata sangat lembut dan sangat selesa memakainya. Apa lagi aku pun teruslah ambil saiz 6. Si Addy terkial kial cuba saiz 11..walhal saiz tu memang tak muat untuk kaki dia yang bersaiz "Dianasour" he he he....sorry Addy u got to kecikkan your kaki :)

Lihat Kasut baru aku dibawah :-



Itu lah sahaja cerita 2 in 1 buat masa ini.

Aku harap dapat terus update blog ini sekerap yang mungkin tapi bergantung pada mood dan situasi :)

Jaga diri dan selamat berhujung minggu :)

3 comments:

addyaholix said...

beg LV tu. peerrghhh. nanti nak cari beg ferragamo lah hehehe :)

btw, ada ke cara nak kecikkan kaki? apa-apa entah. sebenarnya kasut tu muat je tapi disebabkan masalah-masalah peribadi yang tak jadi nak beli tu. tak muat tu sebenarnya cuma alasan yang sengaja addy gunakan. hahaha :D

M.A.N.G.G.I.S.B.O.Y said...

Addy

Kaaaaan...sila lah cari...tapi jangan lupa belikan satu extra ok :)

Ada tau cara nak kecik kan kaki tuh...nanti abang tolong tunjukkan...tapi kena tahan lah sikit...ha ha ha...betuuuuul...memang ia satu alasan tapi bila tgk pada riak muka bila takde saiz...he he he...addy pun tahu kan? he he he...

addyaholix said...

beli extra? hahaha. memang nak ajak beli sama-sama la ni hahaha :)

saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan camna nak kecilkan kaki tu ya hahaha!

riak muka ok je lah. uwaaaa esok jugak nak beli kasut baru hahahaha!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin