Wednesday, October 5, 2011

What's hiding..dalam seluar :)

Jangan salah sangka dan jangan buat "interpretation" kamu sendiri sebelum membaca penjelasan aku :) .

"N3" kali ini adalah berkenaan dengan S.E.L.U.A.R. D.A.L.A.M!!

Kalian tahu tak Seluar Dalam juga secara tidak langsung memainkan peranan penting dalam menentukan emosi kita, tingkah laku dan perlakuan kita untuk hari tersebut?

Mungkin bagi aku...kerana setiap Seluar Dalam yang aku gunakan memberi semacam "semangat", inspirasi atau setidaknya memberi aku energy untuk memberikan 100% perhatian dalam urusan seharian.

Kelakar bukan...tapi cuba kalian fikirkan semula :)

Bagi aku...koleksi Seluar Dalam "Berkarakter" yang aku sudah ada memberi semua yang aku telah perkatakan di atas.

Seperti hari ini...aku terasa mahu T.E.R.B.A.N.G dan menyelamatkan manusia yang berada didalam kesusahan...kerana apa? Kerana Seluar Dalam yang aku pakai hari ini adalah Seluar Dalam " S.U.P.E.R.M.A.N" ...he he he... "cool" kan?

Baik lah....sambung kerja....and gambar Seluar Dalam "Berkarakter" akan dinaik muat malam ini...insyaALLAH.

P.E.A.C.E.!!!

2 comments:

addyaholix said...

saya pon ada. saya pon ada. pemberian seorang kawan. ;)

baju karakter superman pon saya ada. juga pemberian seorang kawan. hadiah hari lahir ;)

terasa mahu terbang tinggi ke langit, lalu menggapai awan. ;D

M.A.N.G.G.I.S.B.O.Y said...

Addy - tapi adakah dgn memakai keduanya akan membuat kamu terbang? kerana...he he he...tetau sendiri lah ya....unless kalau tukar nama jadi "SUPERFAT" he he he...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin